Patroni Medialni i Sponsorzy:
Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.
Maciej Dutko (ze wstępu)
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
– to prawdopodobnie pierwsza polska książka
o budowaniu marki osobistej!
(nie tylko dla przedsiębiorców!)
Zgarnij bezpłatne fragmenty:
PDF, 36 str. + MP3, 50 min., 59 MB | |
Dowiedz się:
- dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
- jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
- dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
- jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
- czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
- w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
- czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
- czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
- czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
- dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
- z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
- co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
- jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
- jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?
Spis treści:
Dwie wiadomości, czyli tytułem wstępu
Dzieckiem w kolebce kto łeb urwał Hydrze…
Garść sprawdzonych „jaków”
Konferencje – wypał czy nie?
Publikuj i zapisuj się w branży!
„Kup pan magisterkę!”
Własna książka za 5 zł? Czemu nie!
A może e-book na początek?
Tutoriale tematyczne
Być w mediach, czyli parcie na szkło
Od dźwigni do kostek domina
Personal branding to też branding…
Barwy firmowe
Logo/logotyp
Czcionka
Inne budulce brandingu
Nietypowe elementy imidżu
Strona WWW
Dobra domena
Dobra jakość strony
Dobry content
Ekspozycja sukcesów i osiągnięć
Promocja strony
CV or not cv? – oto jest pytanie
Ludzie blogi piszą…
Obecność w soc-mediach
Facebook, of course
Eksperć się na Youtube
Jesteś wiki = jesteś sexi!
Profeo i spółka
Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja
Portfolio znaczy teczka
Opinie – współczesne wyrocznie
Cudza marka dźwignią Twojej
Liczby a skromność – co ma piernik…?
Graj ceną
Koniec. A może dopiero początek?
Lokowanie produktów
Zdjęcia ze studia Audioteka.pl:
…a zresztą: sam zobacz, jak wykluwał się audio-Tygrys:
„Efekt tygrysa” w oku paparazzich:
O Autorze (z okładki):
Parametry:
- format książki: A5
- strony (książka i e-book): 160
- druk: offset, 90 g
- książka w kolorze
- okładka: miękka
- ISBN książki: 978-83-64845-00-0
- e-book: PDF + ePub + Mobi
- prapremiera zagraniczna: 27.06.2014, Londyn
- premiera książki: 02.08.2014
- audiobook: MP3, CD MP3
- długość: 3 godz. 19 min.
- czyta: Grzegorz Pawlak
- ISBN audiobooka: 978-83-64845-66-6
- premiera audiobooka: 06.11.2014
Książka, e-book czy audiobook – co wybierasz?
W serii również:
Polubiłeś Tygrysa? Dołącz do jego stadka na:
i napisz kilka słów, jak podobała Ci się książka.
Recenzje i informacje w mediach:
- P. Tkaczyk, M. Jankowski: „Mała Wielka Firma” (o „Efekcie tygrysa” od minuty 3:44)
- K. Żarek: „Stygrysieć – na złość wszystkim!”
- Recenzje Śnieżynki: „Maciej Dutko – Efekt tygrysa”
- M. Kiszło: „Personal branding / marka osobista” – art. inspirowany „Efektem tygrysa”
- „Oszczędnicka poleca: Efekt tygrysa”
- MagiaKsiazek.pl: „Czym jest efekt tygrysa?”
- A. Kopeć: „Tygrys ma swoją markę”
- G. Surma: „Efekt tygrysa – puść swoją markę osobistą w ruch” – recenzja
- iStore.pl: iStore.pl objęło patronat nad pierwszą polską książką o personal brandingu „Efekt tygrysa”
- Money.pl: „Efekt Tygrysa – puść swoją markę w ruch” – pierwsza polska książka o personal brandingu
- Dziennik Internautów: „Efekt tygrysa” – pierwsza książka o personal brandingu
- W. Jodłowski: Jak pracować mniej, zarabiać więcej i wciąż wygrywać – recenzja „Efektu Tygrysa”
- Recenzja na blogu MonneyGrabbing.co.uk
- Przeczytaj też fragment wywiadu Macieja Dutko dla „Gazeta Praca” (kliknij obraz aby powiększyć):
© Książka i strona www.efekttygrysa: Maciej Dutko & Evolu
© Projekt okładki i kotów: Dominika Zakrzewska & frontDESIGN.pl
© Spot wideo: Łukasz „Socz” Solarski & BlogShow.pl
Druk książki (nakład wadliwy, wycofany ze sprzedaży): Jakub B. Bączek & Stageman.pl
Druk książki (nakład prawidłowy, w sprzedaży): Drukarnia Interak
Produkcja wersji audio: Audioteka.pl
Informacja: z powodu poważnych błędów poligraficznych, do jakich dopuścił wykonawca pierwszego nakładu, do 19.10.2014 w sprzedaży znajdowały się wadliwe egzemplarze książki (mniejszy format, książki źle przycięte, słabej jakości grafiki). Osoby, które życzą sobie wymienić posiadane egzemplarze na nowe, wolne od wad, proszę o kontakt: [email protected]. Wymiana będzie całkowicie bezpłatna. Wymianie nie podlegają egzemplarze darmowe (promocyjne, bonusowe, konkursowe itp.).