Evolu.pl do października 2020 funkcjonowało jako AkademiaInternetu.pl. Był to blog, na którym przez ponad 10 lat pisałem głównie o e-biznesie. Z czasem jednak zaczęło pojawiać się więcej treści również z takich obszarów, jak negocjacje, rozwój osobisty, inwestycje, styl życia czy polityka i społeczeństwo – marka z „internetem” w nazwie stała się więc zbyt ciasna i wymagała zmiany. Padło na Evolu, jako zwiastun i sygnał do szeroko rozumianego, wielostronnego rozwoju (nie tylko biznesowego czy osobistego, ale także światopoglądowego i mentalnego).
Jednym zdaniem: stricte biznesowa Akademia Internetu zmieniła się w rozwojowo-biznesowo-społeczne Evolu.
Serwis działa w modelu swobodnego permission marketingu: przychodzą tu wyłącznie osoby z organicznych wyszukań w Google oraz z serwisów społecznościowych – nie prowadzę regularnych mailingów, nie generuję leadów, nie prowadzę intensywnych kampanii promocyjnych, aby na siłę wciągać setki tysięcy osób. Trafiają tu tylko ci, którzy naprawdę chcą. A więc Czytelnicy najbardziej wartościowi.
To tak, jak z prawdziwymi polskimi truskawkami: fakt – są znacznie mniejsze i bardziej niepozorne od swoich hiszpańskich koleżanek uprawianych na „wspomagaczach”; ale jaki smak!:)
Jeśli chcesz z moją pomocą dotrzeć ze swoim produktem lub usługą nie do milionów przypadkowych, lecz do tysięcy naprawdę wartościowych odbiorców, zamów reklamę na blogu Evolu.pl.
Ale uwaga: wszelkie reklamy displayowe (paski czy banerki) są wprawdzie łatwe, szybkie i relatywnie tanie, jednak – nie owijając w folię bąbelkową – również najmniej skuteczne, ponieważ ludzkość nie przepada za takimi formami. Znacznie skuteczniejsze są artykuły i wywiady na konkretne, wartościowe dla Czytelników Evolu tematy, przy okazji których zgrabnie (i oczywiście jawnie) możemy zapromować Twój produkt (koniecznie związany z treścią publikacji).
Opcje reklamy:
Tekst związany z profilem strony.
- Objętość: do 5-7 tysięcy znaków ze spacjami
- Czas emisji: minimum 7 dni na pierwszej pozycji bloga
- Dodatkowo: zajawka i zdjęcie publikowane w sliderze głównym
- Cena: 1500 zł
Rozmowa związana z profilem strony wg zaproponowanego scenariusza i pytań ciekawych dla Czytelników Evolu.
- Objętość: do 12-15 tysięcy znaków ze spacjami
- Czas emisji: minimum 7 dni na pierwszej pozycji bloga
- Dodatkowo: zajawka i zdjęcie publikowane w sliderze głównym
- Cena: 2500 zł
- Format: tekst do 100 znaków + hiperłącze zewnętrzne
- Cena: 750 zł/miesiąc
- Rabaty: 2 miesiące – 5% zniżki; 3-5 miesięcy – 10% zniżki; 6 miesięcy – 20% zniżki; 12 miesięcy – 30% zniżki
100 x 200 px 200 x 200 px (2 x większa powierzchnia za tę samą cenę)
- Format: JPG, TIFF, GIF, Flash
- Czas emisji: 1 miesiąc
- Wariant I: 950 zł (drugie miejsce w prawej kolumnie, za boksem „Maciej Dutko”)
- Wariant II: 750 zł (trzecie miejsce w prawej kolumnie)
- Wariant III: 550 zł (czwarte miejsce w prawej kolumnie)
- Rabaty: 2 miesiące – 5% zniżki; 3-5 miesięcy – 10% zniżki; 6 miesięcy – 20% zniżki; 12 miesięcy – 30% zniżki
- Format: tekst do 100 znaków + hiperłącze zewnętrzne
- Czas emisji: 1 miesiąc
- Cena: 500 zł
- Rabaty: 2 miesiące – 5% zniżki; 3-5 miesięcy – 10% zniżki; 6 miesięcy – 20% zniżki; 12 miesięcy – 30% zniżki
Podane ceny są całkowite (faktury wystawia nasza spółka brytyjska, zwolniona z VAT).
Nasi Czytelnicy to:
- osoby zainteresowane biznesem, rozwojem osobistym, negocjacjami, nieruchomościami,
- dużą część stanowią właściciele małych, średnich i dużych firm sprzedających przez internet,
- sprzedawcy Allegro oraz właściciele e-sklepów,
- osoby i firmy planujące rozpoczęcie działalności biznesowej w sieci,
- osoby zainteresowane budowaniem marki i efektywnością ekonomiczną, ale też tematami społecznymi.
Statystyki (luty 2021 – styczeń 2022):
Evolu.pl notuje średnio 165 odsłon dziennie oraz ok. 2,8 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. Od początku istnienia bloga stronę odwiedziło ponad 0,3 miliona osób. Nie są to liczby na miarę topowych youtuberów czy najpoczytniejszych blogerów, którzy takie wyniki osiągają w miesiąc, ale i grupą docelową Evolu nie jest przeciętny Polak, lecz osoby przedsiębiorcze, zainteresowane właściwie rozumianym rozwojem osobistym (nie mylić ze „spędami” stadionowymi czy pseudo-szkoleniami motywacyjnymi), rozwojem biznesowym, negocjacjami, tematami społeczno-ekonomicznymi oraz szeroko rozumianą Wolnością. Innymi słowy: target znacznie mniejszy, ale bardzo konkretny.
Jeśli treść reklamy nie będzie korespondowała z profilem serwisu, będzie naruszała prawo lub dobre obyczaje albo budziła inne wątpliwości, zastrzegam sobie prawo odmowy jej publikacji, a także prawo przerwania emisji (zwłaszcza jeśli w jej trakcie zmianie ulegnie treść docelowa lub pojawią się inne wątpliwości co do etyczności czy legalności publikowanej treści). W razie przerwania opłaconej emisji przed upływem gwarantowanego czasu, Reklamodawca otrzyma zwrot proporcjonalny do niewykorzystanego czasu emisji.
Kontakt ws. reklamy: [email protected]