Każdego dnia Twoja Firma walczy o klienta. I każdego dnia jest trudniej niż dzień wcześniej. Kupujących i ich pieniądze przejmuje konkurencja, która wie, jak robić to skutecznie.
A Ty? Znasz już najlepsze sposoby docierania do klientów, czy nadal naiwnie wierzysz, że to „cena czyni cuda”, dlatego obniżasz ją, by… pracować więcej i zarabiać mniej?
Profesjonalne szkolenia dla firm, urzędów i instytucji
Podnieś kompetencje swoich pracowników. Zyskaj klientów. Pokonaj konkurencję.
.
Mądrzy ludzie mówią: „Kto się nie rozwija, ten się zwija; kto stoi w miejscu, ten się cofa”. Mają rację. Każdego dnia pojawiają się nowe trendy, narzędzia, możliwości i strategie – tylko ten, kto będzie wiedział, jak skutecznie wskoczyć na tę falę, ma szansę przetrwać w tym czerwonym oceanie konkurencji. Amatorom pozostanie rywalizowanie ceną oraz tanim i krzykliwym, a przy tym – coraz mniej skutecznym – słabym marketingiem (spamowanie, koloryzowanie, nieuczciwa konkurencja, przepalanie budżetów na inne nieefektywne działania)…
Nie bądź cenodajką! Pracuj mniej, osiągając więcej.
.
Evolu w liczbach [stan na 2025]
W ciągu ostatniego blisko ćwierćwiecza przeszkoliłem ponad 20 tysięcy osób. Ponad połowę stanowili sprzedawcy internetowi: głównie pracownicy małych i średnich firm, ale też sprzedawcy i kadra menedżerska rynkowych gigantów (w tym – spółek giełdowych). Duża część Klientów to również urzędy i różnego rodzaju instytucje. Mam na koncie tysiące godzin szkoleń, wykładów i konsultacji w 9 krajach, a także blisko 1400 audytów ofert sprzedażowych i stron WWW.
Zen obsługi e-klienta.Jak radzić sobie z coraz bardziej roszczeniowymi kupującymi? W jaki sposób obronić się przed próbami wymuszenia rabatów lub bonusów, nie tracąc przy tym klienta? Jak efektywnie i mądrze rozwiązywać sytuacje sporne, zamieniając „trudnego klienta” na ambasadora Twojej marki? Podczas szkolenia (1 dzień) poznasz odpowiedzi na te i inne pytania związane z dobrą obsługą e-kupujących. Prowadzenie: Maciej Dutko (opcjonalnie każdy Uczestnik szkolenia może otrzymać książkę „Targuj się! Zen negocjacji”).
Targuj się! Zen negocjacji.Boisz się targować? Nadużywasz słowa „rabat” lub nie wiesz, jak odmawiać żądaniom „zniżki”, by nie stracić klienta? Chcesz poznać najskuteczniejsze zasady, ale i błędy negocjacyjne? To szkolenie jest dla Ciebie i Twoich pracowników! Prowadzenie: Maciej Dutko, autor bestsellerowej książki „Targuj się! Zen negocjacji”.
Prawo autorskie. Kiedy utwór podlega ochronie prawa autorskiego? Na czym polega „dozwolony użytek”? Czy i w jakim zakresie można cytować, aby nie narażać się na zarzut plagiatu? Jak zachować się, kiedy ktoś skopiował nasz tekst, zdjęcie, mapę, fragment kodu źródłowego lub inne przejawy naszej twórczości? Jeśli Ty lub Twoi pracownicy tworzycie wartościowe treści do internetu, koniecznie musicie poznać najważniejsze zasady ochrony własności intelektualnej. Prowadzenie: Maciej Dutko (1-2 dni).
Opinie naszych Klientów
Uczestniczyłem w dwóch szkoleniach. Ich koszt jak dla początkującego e-sprzedawcy – wysoki. Wysokie okazały się również koszta działalności po wdrożeniu pomysłów Pana Macieja.
Wzrost zatrudnienie o kilka etatów, wzrost faktur otrzymywanych za usługi od Allegro po kilkanaście tysięcy zł, zwiększenie powierzchni magazynowej o kilkaset procent. I to, co najważniejsze – wynik finansowy: TOTALNY WZROST! Jednym słowem przychody przerosły koszta. Polecam.
Adam Gierek – www.europ4.pl, Allegro: europ4
-
Miałem przyjemność wziąć udział w szkoleniu Pana Macieja. Byłem nowicjuszem zaczynającym przygodę z e-handlem. Ze szkolenia wyszedłem z głową pełną pomysłów i gotowym planem. Zacząłem od sprzedaży na Allegro, gdzie do tej pory uzyskałem ponad 5 tys. transakcji i pozytywnych komentarzy.
To na tym szkoleniu przekonałem się, że nie cena jest najważniejsza! Zmotywowany do dalszego działania, w tej chwili pracuję nad zbudowaniem własnej platformy sprzedażowej. Pan Maciej Dutko jest według mnie jednym z lepszych specjalistów w tej branży w Polsce. Taką specjalistyczną dawkę wiedzy polecam każdemu.
Piotr Koszałka – www.wnaszymdomu.pl, Allegro: wnaszymdomu_pl
-
Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi po-radami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.
Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygoto-wana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych Klientów.
Wprowadziłem gł. zmiany w tytułach + w opisach, które do tej pory robiłem źle. Poza tym zwiększyłem ceny ale oczywiście cały czas obserwując konkurencję, a w kilku ofertach dodałem zdjęcia zrobione wg pomysłów [ze szkolenia].
Ogólnie rok 2012 zamknąłem ze sprzedażą prawie 830% wyższą, niż 2011:) Zysk netto na czysto: jakieś 500% więcej. Ogólnie, Maćku (tylko mam nadzieję, że mnie za to dodatkowo nie skasujesz:p), tylko dzięki Tobie miesiąc temu kupiłem sobie nowe mieszkanko:) I to po roku od szkolenia:):):)
Przemek – uczestnik szkolenia „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 830%
-
Na bieżąco podczas zajęć wprowadziłam kilka zmian. Dziś od rana mam jakiś dziki szał, jakby klienci dostali kocimiętki – do 12 spłynęło 17 zamówień, a pod koniec dnia było ich w sumie 46!!
Porównując statystyki z 3 ostatnich poniedziałków, zamówień mieliśmy odpowiednio: 7, 12 i 4 (czyli średnio 8 sztuk). 46 do 8 oznacza, że dzień po szkoleniu i pierwszych zmianach mamy wzrost sprzedaży blisko x 6! (prawie 600%!!!).
Mam nadzieję, że to nie jakieś chwilowe anomalie rynku, ale stały wzrost, bo to jest aż zbyt szokujące, aby te kilka zmian zdziałało takie cuda! Dziękuję!
Anna – uczestniczka szkolenie „E-biznes do Kwadratu” – wzrost o 600%
-
Efekty pojawiły się dosyć szybko (…). Nasza sprzedaż skoczyła o 300-400%, a w porównaniu do wyników przed załamaniem sprzedaży, jest lepsza o 20-30%, niemniej jednak największy wzrost myślę, że dopiero przed nami. Liczę, że ostatecznie zwiększymy obroty o 50-100% w odniesieniu do analogicznego okresu zeszłego roku.
Serdecznie dziękuję za trafny audyt, cenne uwagi i wskazówki. Bez Pana wiedzy i doświadczenia nie ruszylibyśmy do przodu, a tak możemy walczyć o pierwsze miejsce w rankingu sprzedawców folii na Allegro:)
Wprowadziliśmy zaproponowane rozwiązania, głównie dotyczące wyglądu samej aukcji i w przypadku sporej ilości produktów także poprawki w tytule.
Powiem szczerze, że nie myślałem, że coś się jeszcze uda wyciągnąć z tego rynku, ale jednak udało się. Od czasu wprowadzenia poprawek wzrosła sprzedaż z ok. 1900 szt. tygodniowo do 2500 szt. Obroty wzrosły o ok. 30% tygodniowo. Wcześniej taką sprzedaż mieliśmy jak były święta albo jakieś inne wolne dni, kiedy ludzie siedzieli w domu i kupowali produkty.
Maciej Wójcik – Allegro: www_keye_pl
-
Polecam szkolenia Macieja, ponieważ to jedno z najbardziej praktycznych szkoleń w Polsce: same konkrety, które prawie natychmiast można wdrożyć w każdym e-sklepie.
Maciej podaje na tacy całe swoje wieloletnie doświadczenie z obserwacji setek sklepów i sprzedawców.
Darek Puzyrkiewicz – www.dynanet.pl
-
Pan Maciej przykuł naszą uwagę konkretnymi i merytorycznymi poradami na temat e-marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się poprosić go o przeprowadzenie analizy prezentacji oferowanych przez nas produktów na aukcjach Allegro.
Audyt przeprowadzony był w rzetelny sposób, a do całej analizy została przygotowana prezentacja, gdzie punkt po punkcie mogliśmy omówić niedociągnięcia i wszystkie niejasne aspekty, które mogłyby wymagać poprawy. Jesteśmy usatysfakcjonowani wykonanym zleceniem będąc jednocześnie pewnym, że przyczyni się to do zdobywania coraz to nowej rzeszy zadowolonych klientów.
*Nasza spółka jest zarejestrowana w Wielkiej Brytanii. Wystawiamy oczywiście faktury (polskojęzyczne i w złotówkach), ale jesteśmy zwolnieni z VAT. Dla Klienta indywidualnego oznacza to, że cena usługi jest faktycznie niższa o 23% VAT w porównaniu do usług firm polskich obciążonych tym podatkiem. Jeśli usługę zamawia firma – płatnik VAT, powinna go naliczyć i jednocześnie odliczyć (usługa będzie więc o 23% tańsza). Firma niebędąca VAT-owcem naliczony podatek powinna odprowadzić. Ponadto zakup usługi od firmy z innego kraju UE wymaga od polskich firm wcześniejszej rejestracji do VAT-UE.
Przeszkol pracowników i oglądaj konkurencję… tylko we wstecznym lusterku!
Maciej Dutko
Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).
Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).
Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „RABAT-EVOLU” i zdobądź 10% zniżki na domenę lub „RABAT-55EVOLU” i zgarnij aż 55% zniżki na hosting!)
Sporo podróżuję (jakieś 90 odwiedzonych krajów, ze 150 lotnisk i ponad 500 lotów). Korzystne bilety oraz wygodne połączenia wyszukuję głównie na Kiwi.com (polecam zwłaszcza przy podróżach wieloetapowych – załóż konto z ww. linku i odbierz 50 zł).
Najlepszy internet w Polsce? Orange Flex w formie aplikacji, który służy mi jako net mobilny, stacjonarny i zagraniczny! Pobierz, załóż konto i przed wyborem formy płatności wpisz kod MACIEJ9K94, a dostaniesz 3 m-ce po 1 zł + 30 zł do wykorzystania.
Revolut Ultra – karta multiwalutowa, ubezpieczenie podróżne, darmowe saloniki lotniskowe na całym świecie i inne profity. Korzystam i polecam!
Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!
Jako audiobookoholik a zarazem jeden z pierwszych akcjonariuszy Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).
A jako że nie zawsze mam czas zadbać o zdrowe jedzenie, od lat pomaga mi wygodny i zdrowy katering z dostawą pod same drzwi, Nice To Fit You, który również polecam!
Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!
Uwaga: promocje się zmieniają, a ja nie za wszystkim nadążam. Nie gniewaj się więc, jeśli okaże się, że któraś z nich już się zakończyła lub zmieniła, lecz daj mi znać, a uaktualnię opis.
Negocjujesz czy bierzesz życie „jak leci”? „Targuj się!” – 173 skuteczne metody negocjowania na co dzień Sprawdź!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.