Interesujesz się praktyczną stroną prowadzenia e-biznesu i chcesz być na bieżąco z tym, co jest na ustach ludzi z branży e-commerce? Jeżeli tak, to nie może Cię zabraknąć na 3 edycji EastBiz, która odbędzie się już 14-15 października 2016.
EastBiz to dwa dni prelekcji i warsztatów, z których uczestnicy wyniosą konkretną i praktyczną wiedzę z zakresu e-biznesu. Organizatorami konferencji są Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok oraz Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej.
Niezależnie, czy dopiero zaczynasz interesować się e-commerce i planujesz eksplorować nieznane Ci obszary tej dziedziny, czy może od kilku lat prowadzisz handel internetowy, ale ciągle czujesz głód branżowej wiedzy – Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz jest absolutnym must be tej jesieni! W jakim innym miejscu w tym samym czasie spotkają się praktycy działający od lat w e-commerce, właściciele firm, marketerzy, doradcy znani z najpoczytniejszych magazynów i konferencji branżowych? Już sam aspekt networkingu w takim gronie zachęca do zakupu biletów– które, jak pokazuje doświadczenie z poprzednich edycji, rozchodzą się jak świeże bułeczki!
Co czeka na uczestników w tym roku podczas „East-Biz”?
Przed nami 2 dni wypełnione po brzegi warsztatami, prelekcjami i wieczorną integracją. Organizatorzy zadbali, by każdy znalazł coś interesującego dla siebie.
Piątek, 14 października
Pierwszego dnia podczas wystąpień na Politechnice Białostockiej powiew wielkiego świata. Cyprian Iwuć z jemsushi.pl zachęci do zajmowania się e-commerce w wymiarze globalnym w sposób prosty i zyskowny. Nasz białostocki przedsiębiorca Robert Matyszewski zdradzi aspekty testowania globalnej sprzedaży B2B (Business to Business). Do tego warsztaty m.in. z zarządzania sklepem internetowym, prowadzone przez specjalistów z RedCart.
Druga część pierwszego dnia konferencji przeniesie uczestników do nowoczesnej przestrzeni Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Tutaj dowiemy się m.in., jak nie walczyć ceną, a mimo to być konkurencyjnym (Maciej Dutko/Evolu.pl) oraz jakie grzechy popełnił startup, któremu się udało – o tym Marcin Majzner z Cupsell.pl. Nauka na cudzych błędach – bezcenna!
Nie ominie nas wiedza z prawa w e-biznesie, która pozwoli spać spokojnie. Będzie też o sabotażu własnego biznesu w sieci, logistyce w e-commerce i kobietach w logistyce oraz wykorzystywaniu wirtualnej rzeczywistości do promocji własnej marki. Żeby nie było tak zupełnie poważnie, to apetycznymi pączkami zostanie okraszony temat najsłodszego modelu biznesowego. Google Analytics nadal cię przerasta? Już niedługo, bo warsztaty z tego niezbędnego narzędzia pozwolą w końcu poczuć się przy skomplikowanych do tej pory analizach jak ryba w wodzie.
Sobota, 15 października
Każdy chce znać sprytne triki na zwiększenie liczby klientów, zwłaszcza gdy zdradza je Michał Sadowski, założyciel Brand24. To już smaczki z drugiego dnia konferencji. Magdalena Grochala z agencji Symetria PR przekona uczestników, że warto być tam, gdzie są klienci i korzystać z potencjału aplikacji mobilnych. O tym, że najważniejsi są ludzie, bo za nimi stoją relacje w biznesie, będzie opowiadał Mateusz Tułecki z Grow Point. Content marketing i trendy w 2017 roku – dzięki prelekcji Barbary Stawarz dostaniecie pakiet najświeższej wiedzy w pigułce! Czujesz się skrępowany przy dużych firmach, jakie pojawią się na konferencji? Nie przejmuj się, będzie i o mniejszym e-commerce w temacie łączenia offline i online.
Zapisz się już dziś
Nie czekaj z zapisami, dołącz od razu do grona uczestników 3 edycji Wschodniego Forum e-Biznesu EastBiz! Wydarzenie odbędzie się na terenie Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, w budynku Inkubatora Technologicznego. Wstęp na drugą część konferencji (w BPN-T) jest odpłatny (99 zł). Więcej informacji na www.east-biz.pl.
Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz 2016 zostało objęte Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Białegostoku.
Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok,Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej
Partnerzy: Raben Group, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Poczta Polska, bdsklep.pl, DrTusz, PlusBus
Patroni medialni: Dziennik Internautów, Marketing & Biznes, Gazeta Wyborcza, BiałystokOnline.pl, Nowy Marketing, Platon TV.
Dodaj komentarz