O tym, że nadeszła długo zapowiadana przez ekspertów era mobile, już nikogo nie trzeba przekonywać. Najnowsze statystyki pokazują, że co czwarty Polak jest w posiadaniu smartfona. Coraz częściej urządzenia te mają znaczący wpływ na nasze zwyczaje zakupowe i okazują się być bardzo przydatne.
Zanim podejmiemy decyzję o nabyciu jakiegoś towaru, niejednokrotnie poszukujemy informacji i opinii na jego temat w internecie. 47% użytkowników smartfonów poszukuje takich informacji w domu, a 25% deklaruje wyszukiwanie bezpośrednio w sklepie. Opinie o produktach interesują 33% użytkowników urządzeń mobilnych, natomiast 35% porównuje ich ceny. Niemal 14% Polaków korzysta już z możliwości kupowania w mobilnych wersjach sklepów internetowych dostępnych na smartfonach.
Wielu użytkowników zniechęca jednak brak przyjaznego interfejsu dla urządzeń mobilnych. Następstwem czego aż 80% internautów rezygnuje z przeglądania danej strony przy użyciu smartfona.
Responsive Web Design
Responsive Web Design jest najnowszym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne dopasowanie się strony internetowej do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. To jakże wygodne rozwiązanie sprawia, że strona pozostaje czytelna i przyjemna w użytkowaniu. Co więcej, strony w technologii RWD są future ready, czyli gotowe na przyszłe wyzwania i nowe urządzenia. Oznacza to, że jeśli na rynku pojawią się nowe modele smartfonów lub tabletów sklep w technologii RWD będzie w pełni gotowy, by na nich działać.
Grafoteka od istore.pl dla e-biznesu
Platforma istore.pl dokonała graficznej rewolucji, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich Klientów. Grafoteka.istore.pl to serwis z szablonami graficznymi w nowoczesnej technologii Responsive Web Design. Ta unikalna technologia jak do tej pory nie była dostępna w żadnej platformie działającej w modelu SaaS. W serwisie znaleźć możemy nowoczesne i uniwersalne szablony, które z powodzeniem można zastosować w sklepie z dowolnym asortymentem. Te rozwiązania graficzne cechuje wysoka funkcjonalność, przejrzystość, atrakcyjne wzornictwo oraz dbałość o każdy detal. Dobór profesjonalnej szaty graficznej zapewni e-sklepowi odpowiednią ekspozycję produktów i zagwarantuje wzrost zainteresowania ze strony klientów.
Korzyści dla każdego
Poza atrakcyjnym wyglądem i łatwością korzystania ze sklepu na urządzeniach mobilnych możemy wymienić szereg innych korzyści. Przede wszystkim nie ma już potrzeby tworzenia osobnych wersji i adresów sklepu dla urządzeń mobilnych. Wszelkie dokonywane zmiany będą widoczne od razu na wszystkich nośnikach. To oszczędność czasu i pieniędzy. Odejście od domeny m.twojsklep.pl ma pozytywny wpływ na SEO.
Pierwsi zadowoleni klienci Grafoteki
Pierwszym sklepem, do którego wdrożono jeden z szablonów oferowanych przez Grafotekę był sklep F1butik.pl Klient dokonał drobnej modyfikacji tła gotowego szablonu oraz zamówił showcase w 3 odsłonach. Całość sklepu prezentuje się niezwykle harmonijnie. Właściciel sklepu, Piotr Komosiński nie kryje swojego zadowolenia: – Jestem bardzo zadowolony z nowej strony swojego butiku. Projektanci zadbali o każdy detal, dzięki czemu sklep wygląda wyjątkowo, a nowa grafika idealnie koresponduje ze zdjęciami produktów. Szczególnie cieszy mnie fakt, że nowy szablon prezentuje się dobrze zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i na urządzeniach mobilnych- tabletach i smartfonach. Daje mi to pewność, że klienci mojego sklepu będą się w nim czuli komfortowo i z przyjemnością dokonają zakupów. Na wyrazy uznania zasługuje także sprawna realizacja projektu- nowy szablon został wdrożony w ciągu kilku dni od wysłania zamówienia, a na każdym etapie mogłem liczyć na profesjonalne wsparcie.”
Bardzo szybko pojawiły się kolejne sklepy zainteresowane dostępnymi szablonami graficznymi. Zrealizowano kolejne wdrożenia graficzne- nabywcą jednego z nich był sklep GUAM24.pl Właściciel sklepu skorzystał z minimalistycznego i eleganckiego layoutu electronics.istore.pl. Zmodyfikowana została kolorystyka, która teraz idealnie współgra z asortymentem i logotypem. Jasne tło sprzyja ekspozycji produktów. Michał Piętkowski, właściciel sklepu nie powściąga swojej satysfakcji- Podoba mi się rozwój Platformy istore.pl, z którą współpracuję już od 2005 roku. Najnowsze, responsywne rozwiązanie graficzne jest strzałem w dziesiątkę i idealnie wpisuje się w dynamiczny rozwój mobilnych technologii. Widać, że istore.pl dotrzymuje tempa światowym trendom….
Warto więc bliżej przyjrzeć się rozwiązaniom graficznym. Wygląd sklepu jest bardzo istotną składową całego e-biznesu. Pierwsze wrażenie po wejściu na stronę z pewnością zachęca do zrobienia zakupów w konkretnym e-sklepie.
[artykuł sponsorowany]
Ale, …
> czy obecnie iStore jest wartą zainteresowania platformą sprzedażową, czy nadąża za konkurencją, czy warto współpracować i inwestować w iStore?
> czy sklepy na iStore otrzymją jakieś bonusy w listingach ofert na Allegro lub na Google?
iStore… już nie istnieje – został przejęty przez Shopera.