Zapraszam do obejrzenia wywiadu o marketingu wirusowym. Dowiesz się z niego, jak przy pomocy wirala i bardzo niewielkich środków przeprowadzić całkiem skuteczną kampanię promocyjną w sieci.
W pierwszej części nagrania mowa jest o:
- istocie marketingu wirusowego,
- różnicach w stosunku do tradycyjnych metod marketingowych,
- wykorzystaniu potencjału społeczności internetowych,
- kosztach związanych z przeprowadzeniem kampanii wirusowych:
Część druga rozmowy zawiera odpowiedzi na pytania:
- jakie elementy marketingu internetowego są obecne w mediach tradycyjnych,
- co cechuje ostatnią kampanię wirusową właściciela marki Knorr,
- jakie cechy powinny posiadać dobre kampanie i skuteczne wirusy,
- jakie problemy i błędy zdarzają się podczas kampanii:
A Ty co myślisz o marketingu wirusowym w internecie? Które kampanie chwyciły Cię ostatnio za serce, a które zirytowały? Dodaj komentarz i spraw, aby autorzy kolejnych kampanii wiral marketingu stworzyli je na jeszcze wyższym poziomie.
Dodaj komentarz