27 września na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu przybliżenie znaczenia logistyki w e-commerce oraz zagadnień z nią związanych. Skierowana jest nie tylko do osób związanych bezpośrednio z logistyką, ale również do wszystkich, zainteresowanych tym tematem.

Zgodnie z hasłem przewodnim, eDelivery to jedyna konferencja o logistyce przeznaczona nie tylko dla logistyków, ale także dla właścicieli e-sklepów, dyrektorów, m.in. marketingu i  sprzedaży, menedżerów oraz praktyków e-commerce. Prelegenci w czasie swoich wystąpień będą starali się przedstawić różne podejścia do logistyki oraz ukazać, w jaki sposób podejmowane przez nich decyzje wpłynęły na sprzedaż w sklepie, lojalność klientów oraz ich zadowolenie z dokonanych transakcji. – Pokażemy konkretne przykłady wdrożeń, powiemy czym jest dropshipping oraz opowiemy o najnowszych trendach i rozwiązaniach, które wpływają na sprzedaż. Odpowiemy również na wiele nurtujących nas wszystkich pytań, m.in. czy darmowa dostawa to w dzisiejszych czasach warunek konieczny, czy obsługa zwrotów musi być trudna oraz jak zorganizować logistykę w modelu sprzedaży wielokanałowej – tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji, a także współautor najważniejszej książki w branży e-commerce, „Biblia e-biznesu”.

Istotnym jest fakt, że aż połowa agendy eDelivery została przygotowana w formie case studies. Ma to pozwolić uczestnikom na zapoznanie się z rzeczywistymi sytuacjami, dzięki którym najefektywniej można poznać różne modele strategii i przyjętych działań biznesowych. Chodzi o to, aby goście zdobyli jak najwięcej konkretnej wiedzy i wynieśli gotowe rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie prowadzonej przez nich sprzedaży. – Bywamy na wielu konferencjach branżowych. Doszliśmy do wniosku, że wciąż zbyt mało mówi się na nich o logistyce, a także rozwiązaniach, które wpływają na jakość obsługi klienta. Chcemy to zmienić, przedstawić ten temat w sposób ciekawy i przystępny. Tak, aby skorzystali na tym wszyscy – także osoby, które jeszcze nie do końca rozumieją, jakie korzyści przynoszą dobrze skonstruowane procesy związane z realizacją zamówień – dodaje Piotr Szymczak.

Do tej pory organizatorzy ujawnili nazwiska trzech mówców. To Rafał Cheliński, kierownik e-commerce w Poczcie Polskiej, który przybliży zmiany zachodzące na rynku dostaw i opowie o zagadnieniu click&collect, Wojciech Latoszek, właściciel sklepu z gadżetami 4Gift.pl. Opowie on o tym, czemu zdecydował się na rozwiązanie typu delivery automation, oraz jak wpłynęło to na czas realizacji zamówień i koszty związane z ich obsługą. Trzecim jest Paweł Fornalski z IAI Shop, który przybliży różnice w organizacji magazynu, który wysyła 200 i 2000 paczek. Konferencję poprowadzi Sławomir Rajch, konferansjer, a przede wszystkim znany ze swojej charyzmy specjalista z zakresu e-commerce i logistyki.

 

Koszt udziału w eDelivery2016: do 31 sierpnia – 369 zł (z VAT), po 31 sierpnia – 489 zł (z VAT).
Liczba biletów jest ograniczona.

Uwaga: kod rabatowy dla Czytelników „Biblii e-biznesu” – składając zamówienie podaj kod „Biblia e-biznesu”, a koszt wejściówki spadnie do 249 zł (z VAT).

 

www.edelivery2016.pl

 

Kontakt w sprawie programu konferencji:

Marta Komar

Marketing Manager

[email protected]

 

Kontakt dla mediów:

Michał Kalarus

PR Manager

[email protected]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Mucha w czekoladzie”,
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem akcjonariusz Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


A jako że nie zawsze mam czas zadbać o zdrowe jedzenie, od lat pomaga mi wygodny i zdrowy katering z dostawą pod same drzwi, Nice To Fit You, który również polecam!


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Mucha w czekoladzie, Maciej Dutko