Jak przygotować wzorcową kampanię marketingową osobno dla klientów z sektora B2B i B2C?
Już w dniach 17-18 marca 2016 roku w Hotelu Novotel Airport odbędzie się XI edycja Kongresu Online Marketing!
W tym roku Kongres będzie podzielony na ścieżkę B2B o B2C, dzięki czemu omówimy tylko te zagadnienia, które dotyczą klientów Twojej firmy. Podczas Kongresu każdy uczestnik ma szansę stworzyć swój swój indywidualny program kongresu i uczestniczyć tylko w tych prelekcjach, które go interesują.
Na specjalną prośbę uczestników poprzednich edycji wprowadzamy drugi, warsztatowy dzień kongresu! Pierwszego dnia zaplanowaliśmy pełne inspiracji prelekcje osobno dla sektora B2B i B2C, natomiast drugiego dnia warsztaty.
Wśród gości będą: Daril Kim, Przemysław Pająk, Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Piotr Chmielewski i Maciej Dutko.
Podczas jedenastej edycji Kongresu odbędzie się debata dotycząca tematyki zmian związanych z opodatkowaniem e-sklepów. Jakiej wielkości obciążeniem dla sklepów internetowych będzie nowy podatek? Jest to niepowtarzalna szansa, aby zadać pytania ekspertom i rozwiać swoje wątpliwości.
Osoby, które wezmą udział w Kongresie, dowiedzą się również w jaki sposób zbudować idealny komunikat marketingowy i wpłynąć na decyzje zakupowe klientów za pomocą wykorzystania metod z dziedziny neuromarketingu.
Natomiast drugiego dnia odbędą się certyfikowane warsztaty w grupach do 25 osób: e-mail marketing, Google Analytics, Google AdWords, Facebook.
Jeżeli chcesz efektywniej niż inni walczyć o klienta w sieci z wykorzystaniem skutecznych i nowatorskich narzędzi – nie może Cię z Nami zabraknąć już 17 marca!
Formularz zgłoszeniowy oraz więcej szczegółów jest dostępnych pod adresem www.kongres-online.pl
Dodatkowe informacje:
Marta Przewoźna
Online Marketing Polska
Mobile: +48 605 764 052
Dodaj komentarz