Polski e-handel od dawna czekał na własne czasopismo branżowe. I oto jest – właśnie ukazał się pierwszy numer „Mensis.pl” – bezpłatnego miesięcznika dla e-sprzedawców i wszystkich zainteresowanych branżą e-commerce.
Na stronie www.mensis.pl możesz pobrać pierwszy numer albo zapisać się na darmową prenumeratę wersji drukowanej (nakład jest ograniczony – decyduje kolejność zgłoszeń). A warto – z premierowego numeru dowiesz się m.in.:
- na czym polega nowa technologia co-surfing i jak wspiera obsługę klientów?
- w jaki sposób znaleźć lub stworzyć niszę, w której zaczniesz zarabiać?
- czym jest cross-channeling i jak go wykorzystać do zwiększania obrotów?
- jak w prosty sposób zwiększyć efektywność swoich ofert sprzedażowych o kilkaset, a nawet o kilka tysięcy procent?
- które mity na temat e-handlu utrudniają życie sprzedawcom internetowym?
- jakie szkolenia oferuje Akademia Allegro użytkownikom największej polskiej platformy e-commerce?
- jak zoptymalizować bloga, by pracował na rzecz Twojego e-biznesu?
Wysoki poziom czasopisma zapewniają eksperci współpracujący z „Mensis.pl”: Maciej Dutko, Paweł Krzyworączka, Dawid Sadulski, Marcela Krzemień, Mariusz Wesołowski, Paweł Królak, Piotr Kochanek i kilkanaście innych rozpoznawalnych w branży osobistości. Do współpracy w kolejnych numerach włączą się również m.in. Paweł Tkaczyk, Darek Puzyrkiewicz i Michał Łebkowski.
Patronat nad czasopismem objęli ważni gracze polskiego internetu: Akademia Allegro, wydawnictwo Złote Myśli, a także serwisy branżowe: blog ekspercki evolu.pl i Ebiznesy.pl.
Miesięcznik „Mensis.pl” już od pierwszego numeru jest też łakomym kąskiem dla reklamodawców z branży. A to dlatego, że oprócz nieograniczonego nakładu wersji elektronicznej (szacowane jest co najmniej kilkadziesiąt tysięcy pobrań), cały nakład drukowany trafi wyłącznie do ściśle określonej grupy odbiorców, zainteresowanych branżą e-commerce. Czasopismo będzie dystrybuowane m.in. wśród uczestników szkoleń Allegro, czytelników e-biznesowych publikacji wydawnictwa Złote Myśli a także uczestników profilowanych studiów MBA i podyplomowych w uczelniach wyższych w całej Polsce (m.in. Wyższa Szkoła Bankowa, Wyższa Szkoła Handlowa, Krakowska Akademia im. Frycza Modrzewskiego).
Redaktorem naczelnym miesięcznika jest Krzysztof Rdzeń, a redaktorem merytorycznym Maciej Dutko. Miesięcznik wydaje firma Evolutive.
Dodaj komentarz