Google Analytics to aktualnie najpopularniejsze narzędzie do analityki internetowej na świecie. Korzysta z niego niemalże 56% witryn internetowych. Nie każdy potrafi jednak wykorzystać potencjał tego narzędzia, a korzystanie z niego ogranicza do codziennego sprawdzenia ruchu za ostatni dzień. To błąd! Google Analytics pozwala na naprawdę wiele. Jego głównym zastosowaniem powinno być podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie danych, jakie dostarcza.
Jeśli szukasz sposobu wejścia do zawiłego świata analityki internetowej, pomoże Ci e-book pt. „Kurs Google Analytics”, przygotowany przez Damiana Sałkowskiego, SEM Directora w Vestigio.pl.
E-book liczy niemal 200 stron praktycznej wiedzy o Google Analytics. Podzielony został na dwie części:
- Analytics ogółem. W pierwszej części zostały opisane wszystkie ważne raporty oraz możliwe zastosowania tego narzędzia.
- Analytics dla blogerów: Tutaj masę wiedzy odnajdą blogerzy i właściciele witryn opartych o system WordPress. Część ta w praktyczny sposób pokazuje, jak wdrożyć Google Analytics i w jaki sposób śledzić najważniejsze akcje na przykładzie witryny opartej o system WordPress.
Ten e-book pomoże Ci w sposób bardziej efektywny wykorzystywać potężne narzędzia, jakim jest Google Analytics. Pozwoli Ci też w nieco inny sposób spojrzeć na analitykę internetową.
Publikacja dostępna jest pod adresem: http://vestigio.pl/ga
Damian Sałkowski – pozycjonowaniem stron zajmuje się od 6 lat. Przez ten czas udało mu się zdobyć Mistrzostwo Polski, wydać e-book, udzielić 10 wywiadów i napisać 150 artykułów. Zarządza działem SEO w Vestigio.pl.
Bardzo przydatny poradnik, chociaż akademia analytics od google też jest dobrym rozwiązaniem dla firm które chcą się uczyć pozycjonowania i analityki internetowej.
Analytics to bardzo rozbudowane narzędzie i tak naprawdę możemy dzięki niemu dowiedzieć się wszystkiego czego tylko chcemy.
Z takiej okazji to nie da się nie skorzystać, wielkie dzięki dla obu Panów 🙂