17 listopada w Poznaniu odbędzie się konferencja, dzięki której dowiesz się, jak zostawić w tyle konkurencję dzięki profesjonalnemu wizerunkowi, pozycji eksperta i mocnej marce własnej. Wśród prelegentów wystąpi aż czterech współtwórców „Biblii e-biznesu 2”.
„Cenodajstwo”, „czerwony ocean”, „agresywna walka o klienta” – to zjawiska, z którymi boryka się większość przedsiębiorców na świecie. Jest jednak cała masa sposobów, dzięki którym przewagę konkurencyjną możemy budować bezkrwawo, szybko i niezwykle efektywnie, uniezależniając się od wyniszczających wojen cenowych i sprzedając… więcej i drożej niż konkurencja.
O wielu z tych sposobów mówię podczas szkoleń „E-biznes do Kwadratu”. 17 listopada cały dzień poświęcimy jednak tylko jednemu z nich, ale za to należącemu do ścisłej czołówki: profesjonalnemu wizerunkowi firmy. Oto bowiem okazuje się, że – wbrew powszechnym opiniom – klienci nie chcą kupować tam, gdzie jest taniej, ale tam, gdzie czują się bezpieczniej. A w budowaniu poczucia bezpieczeństwa klienta doskonale pomaga wizerunek sprzedawcy jako eksperta i profesjonalisty w swojej branży.
Co ciekawe, panuje błędne przekonanie, że „ekspertami” mogą być tylko wielkie firmy i osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży. Oczywiście, inwestycja w swój wizerunek profesjonalisty wymaga czasu i cierpliwości, ale – odpowiednio wcześniej rozpoczęta i prawidłowo prowadzona – przyniesie efekty szybciej, niż mogłoby się wydawać.
Jak wzmocnić swoją markę osobistą? W jaki sposób zakomunikować klientowi, że kupując u nas – kupuje u eksperta? Jakie kroki podjąć, aby wypozycjonować się wśród konkurencji i zostawić ją daleko w tyle? To tylko kilka pytań, na które udzielimy praktycznych odpowiedzi i konkretnych rad podczas spotkania 17 listopada – zapraszamy!
Szczegóły nt. konferencji: www.professionalimage.business
Zapisy: wizerunekfirmywbiznesie.evenea.pl (bonus dla Czytelników Akademii Internetu: podczas zapisu podaj kod „MaciejDutko”, a otrzymasz miłe 30% zniżki na udział w naszej konferencji).
Dodaj komentarz