17 listopada w Poznaniu odbędzie się konferencja, dzięki której dowiesz się, jak zostawić w tyle konkurencję dzięki profesjonalnemu wizerunkowi, pozycji eksperta i mocnej marce własnej. Wśród prelegentów wystąpi aż czterech współtwórców „Biblii e-biznesu 2”

preleg

„Cenodajstwo”, „czerwony ocean”, „agresywna walka o klienta” – to zjawiska, z którymi boryka się większość przedsiębiorców na świecie. Jest jednak cała masa sposobów, dzięki którym przewagę konkurencyjną możemy budować bezkrwawo, szybko i niezwykle efektywnie, uniezależniając się od wyniszczających wojen cenowych i sprzedając… więcej i drożej niż konkurencja.

O wielu z tych sposobów mówię podczas szkoleń „E-biznes do Kwadratu”. 17 listopada cały dzień poświęcimy jednak tylko jednemu z nich, ale za to należącemu do ścisłej czołówki: profesjonalnemu wizerunkowi firmy. Oto bowiem okazuje się, że – wbrew powszechnym opiniom – klienci nie chcą kupować tam, gdzie jest taniej, ale tam, gdzie czują się bezpieczniej. A w budowaniu poczucia bezpieczeństwa klienta doskonale pomaga wizerunek sprzedawcy jako eksperta i profesjonalisty w swojej branży.

Co ciekawe, panuje błędne przekonanie, że „ekspertami” mogą być tylko wielkie firmy i osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży. Oczywiście, inwestycja w swój wizerunek profesjonalisty wymaga czasu i cierpliwości, ale – odpowiednio wcześniej rozpoczęta i prawidłowo prowadzona – przyniesie efekty szybciej, niż mogłoby się wydawać.

Jak wzmocnić swoją markę osobistą? W jaki sposób zakomunikować klientowi, że kupując u nas – kupuje u eksperta? Jakie kroki podjąć, aby wypozycjonować się wśród konkurencji i zostawić ją daleko w tyle? To tylko kilka pytań, na które udzielimy praktycznych odpowiedzi i konkretnych rad podczas spotkania 17 listopada – zapraszamy!

 

Szczegóły nt. konferencji: www.professionalimage.business

Zapisy: wizerunekfirmywbiznesie.evenea.pl (bonus dla Czytelników Akademii Internetu: podczas zapisu podaj kod „MaciejDutko”, a otrzymasz miłe 30% zniżki na udział w naszej konferencji).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Dużo podróżuję. Noclegi zamawiam zwykle przez Agoda.com – cenię olbrzymi wybór i szybki proces rezerwowania.


Jeśli nie hotele, to Airbnb – to genialna alternatywa, zwłaszcza na wyjazdy z przyjaciółmi, kiedy chcemy zamieszkać w jednym miejscu. I w sensownych cenach!


Często wyjeżdżam za granicę. Dzięki karcie Revolut skończył się koszmar biegania po kantorach i wymieniania walut – wszędzie płacę jedną kartą bez absurdalnych różnic kursowych.


Wysyłamy nieco przesyłek kurierskich. A wszystkie przez wygodny serwis Furgonetka.pl:


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem akcjonariusz Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


Z taksówek korzystam rzadko, ale jeśli już – wybieram Ubera lub Bolta, bo uwielbiam ich wygodne i funkcjonalne aplikacje.


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Biblia e-biznesu 3.0