Kilka dni temu odbyła się premiera książki „E-biznes na Allegro”, której jestem współautorem. Przedstawiliśmy w niej najważniejsze z punktu widzenia e-sprzedawcy aspekty skutecznej i bezpiecznej sprzedaży na największej platformie e-commerce w Polsce.
Książka powstała z inicjatywy Akademii Allegro, a więc niejako u źródeł najbardziej wartościowej, sprawdzonej w praktyce wiedzy. Dowiesz się z niej m.in.:
- od czego zacząć przygodę z e-handlem i jaką obrać strategię,
- jak stworzyć ofertę, która skutecznie przemieni „odwiedzającego” w „kupującego”,
- które z dodatkowych technik sprzedażowych najskuteczniej zwiększą Twoje obroty,
- jak sprzedawać zgodnie z polskim prawem,
- czym powinna cechować się profesjonalna obsługa klienta,
- w jaki sposób budować rozpoznawalną i silną markę,
- gdzie szukać nisz i jak wybierać branżę,
- jak chronić swoje oferty przed kopiowaniem,
- w jaki sposób wykonywać profesjonalne zdjęcia sprzedawanych przedmiotów,
- jak zorganizować logistykę i zoptymalizować procesy sprzedażowe.
Książka w wersji elektronicznej dostępna jest na stronie ebooki.allegro.pl – zapraszam do pobrania i życzę owocnej lektury.
Czekam też na Twoją opinię – jak się podoba publikacja, które rozdziały okazały się najbardziej przydatne i jakie efekty udało się osiągnąć. Napisz komentarz poniżej – Twoje zdanie jest dla nas ważne.
Bardzo ciekawa publikacja.