Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwszy w Polsce Festiwal Dobrego Contentu, który od początku do końca będzie miał miejsce w Sieci!
Głównym celem Festiwalu jest promocja czytelnictwa on-line i wartościowego contentu. Ponadto dla wszystkich autorów (znanych i mniej znanych) to szansa na wypromowanie swojej twórczości, publikacje na łamach Magazynu oraz znalezienia się na okładce „M&B”.
Mało?
Partnerem strategicznym Festiwalu zostało Wydawnictwo Słowa i Myśli, które najlepszego z najlepszych zaprosi do rozmów o współpracę (możliwość wydania e-booka lub własnej ksiażki)! Aby wyjść naprzeciw różnorodności, pomysłodawcy proponują artykuł w jednej z 7 kategorii: SEO/SEM, E-commerce, Social media, Markeing, Content marketing, PR, Start up zone.
Festiwal wystartował 23 maja i potrwa tydzień! Wszysktie niezbędne informacje pod linkiem: http://marketingibiznes.pl/content-marketing/festiwal-dobrego-contentu-edycja-i
oraz na https://www.facebook.com/events/1323788467637215.
Chęć kreowania i uczestniczenia w tworzeniu dobrych treści nigdy wcześniej nie była tak duża, dlatego organizatorzy gwarantują, że to nie ostatnia taka inicjatywa!
Uczestnikom mogę życzyć powodzenia. Mi zostało jedynie zaprezentować mój ostatni pomysłowy content na http://blog.widzialni.pl/legendy-google-dzien-z-zycia-larrego-pagea/