Eksperci z branży marketingu, promocji i biznesu łączą siły, żeby pomóc przedsiębiorcom i właścicielom firm poradzić sobie z obecnym kryzysem. Dołącz i zdobądź wiedzę, dzięki której zaistniejesz ze swoim biznesem i skuteczniej dotrzesz do nowych klientów.
18 wykładów w 2 dni – to kapitalny pomysł, by jak najmądrzej zagospodarować czas i przygotować swoje firmy na Nowy Start. Gdy bowiem zamieszanie wokół pandemii się skończy, wygrają ci, którzy zamiast narzekać i załamywać ręce, wykorzystali ten czas na wzmacnianie swojej marki i procesów.
Zarezerwuj swoje miejsce i dowiedz się m.in.:
- dlaczego nazwa w biznesie ma strategiczne znaczenie,
- w jaki sposób wykorzystać LinkedIn,
- jak optymalizować reklamy na Facebooku i Instagramie,
- jak działa sprzedaż live,
- czy bez silnej marki można rozpocząć sprzedaż kursów i szkoleń,
- dlaczego warto postawić na content video marketing i jak to robić,
- jak sprawnie przenieść biznes z off- do on-lajnu i jak budować odpowiednie strategie,
- czy warto zatrudnić… chat-bota,
- jak stworzyć prostą stronę www w 15 minut,
- czy da się prowadzić marketing… bez pieniędzy,
- jak zidentyfikować i pozyskać klienta premium,
- i wreszcie to, co nurtuje dziś nas wszystkich: jak przetrwać kryzys dzięki trzem fazom zarządzania w tym trudnym czasie.
Prelegenci: Konrad Gurdak, Adrian Gamoń, Tomasz Palak, Michał Kanarkiewicz, Monika Czaplicka, Marcin Majzner, Adam Pioch, Jacek Wolniewicz, Michał Kosel, Sylwia Dąbrowska, Piotr Kantorowski, Bartosz Langa, Mateusz Czech, Michał Spławski, Antonina Grzelak, Agnieszka Wnuk, Bartek Szczepaniak, Lidia Grzegorczyk
Zapisy: www.marketingtuiteraz.pl
→ Przeczytaj też: „Mój biznes płonie! Co robić?…” 6 pomysłów na przetrwanie apokalipsy
No i masz, przegapiliśmy…
Cytując klasyka:
„Jak do tego doszło? Nie wiem…”