Dlaczego większość e-ofert sprzedaży nieruchomości to… trupy i jakie błędy popełniają ich autorzy? 

Posłuchaj, o co wypytał mnie Paweł Bochnowski na antenie Asbiro.tv podczas niedawnego seminarium na Stadionie Narodowym w Warszawie:

W razie problemów z odtworzeniem wideo, skorzystaj z linku bezpośredniego: https://youtu.be/8QkCv9DqghE 


Więcej – w mojej najnowszej książce (nie tylko dla nieruchomościowców):


Sprawdź też moje flagowe szkolenie wideo, które nauczy Cię tworzenia ekstremalnie skutecznych ofert (skorzystaj z promocji podczas pandemii – udostępnij informację o szkoleniu na swoim Facebooku i zamiast 997… zapłać 97 zł!):


  → Obejrzyj wcześniejsze wywiady:

5 komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

  • To zabawne ,ale sprzedaż samochodu wszystko opisane co robione i kiedy, naprawy powodowała gorsza sprzedaż. Ludzie się bali pewnie kilkuletniego auta ładnie opisanego ze zdjęciami.
    Zrobienie zdjęcia mikrofalówką i wrzucenie na OLX. Napisanie sprzedam auto model i 2 tragiczne zdjęcia spowodował sprzedaż. Nawet znany youtuber miał problem jak pięknie opisał stan pojazdu. Kopiując jego technikę napisz prawie nic, się udało.

    Może akurat w branży samochodowej patologią jest fotoshop i najlepiej udawać ,że się człowiek nie zna? Podać minimum informacji i tyle. Ciekawi mnie pana opinia kiedy może wrzucić słabe ogłoszenie specialnie. W przypadku auta zadziałało, gdzieś jeszcze się uda?

    • I tak bywa:) Temat tworzenia ofert jest dość złożony, bo działa tu wiele mechanizmów, które warto znać (mówię o nich m.in. w szkoleniu „E-biznes do Kwadratu”). Ale tu wspomnę tylko o jednej zasadzie: warto mieć „jakąś” ofertę (choćby słabą) zamiast żadnej – nawet oferta stworzona „na kolanie” ma ten plus, że może ją zobaczyć osoba szukająca danego produktu – a zbyt często spotykałem e-sprzedawców, którzy tak długo „szlifowali” swoje ogłoszenia sprzedażowe, że tracili mnóstwo klientów zagarnianych przez słabszą, ale OBECNĄ ze swoją ofertą konkurencję.

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Mucha w czekoladzie”,
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Sporo podróżuję (jakieś 80 odwiedzonych krajów, +150 lotnisk i +500 lotów). Korzystne bilety oraz wygodne połączenia wyszukuję głównie na Kiwi.com (polecam zwłaszcza przy podróżach wieloetapowych – załóż konto z ww. linku i odbierz 50 zł).


Najlepszy internet w Polsce? Orange Flex w formie aplikacji, który służy mi jako net mobilny, stacjonarny i zagraniczny! Pobierz, załóż konto i przed wyborem formy płatności wpisz kod MACIEJ9K94, a dostaniesz 3 m-ce po 1 zł + 30 zł do wykorzystania.


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem jeden z pierwszych akcjonariuszy Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


A jako że nie zawsze mam czas zadbać o zdrowe jedzenie, od lat pomaga mi wygodny i zdrowy katering z dostawą pod same drzwi, Nice To Fit You, który również polecam!


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Uwaga: promocje się zmieniają, a ja nie za wszystkim nadążam. Nie gniewaj się więc, jeśli okaże się, że któraś z nich już się zakończyła, lecz daj mi znać, a uaktualnię opis.

Mucha w czekoladzie, Maciej Dutko