Funkcjonalność, użyteczność, ergonomia, dostępność – to terminy, od których realizacji zależy, czy Twoja strona internetowa będzie przyjazna użytkownikom, a przez to – skuteczna. Większość właścicieli serwisów WWW popełnia całą masę nieuświadamianych błędów, które powodują sukcesywną, nieuniknioną utratę klientów…

Jest szansa, by powstrzymać tę erozję naszych strony WWW. Wystarczy poznać newralgiczne obszary, od których zależy jakość kontaktu odbiorcy z naszym serwisem, wdrożyć niezbędne poprawki i cieszyć się z przybywających użytkowników i rosnącej konwersji.

O zagadnieniach web usability, czyli o tym wszystkim, co wpływa na przyjazność i dostępność serwisu i jego funkcji, już w najbliższy wtorek opowie Tomek Karwatka. Zapraszam na bezpłatny webinar w Mieście Szkoleń – wystarczy się zapisać i wygospodarować trochę czasu 24 lipca o godz. 20:00.

Więcej informacji i zapisy: usability.miastoszkolen.pl

Rozdawać tego rodzaju szkolenia i wiedzę za darmo…
A że bratem skandalu jest grzech, grzechem będzie nie skorzystać z tej skandalicznej okazji;)

Informacje i zapisy – tu: http://usability.miastoszkolen.pl/#p4922s4505

A serio: Tomek jest jednym z lepszych usabilitowców w tym kraju, takim „polskim Nielsenem”. Posłuchaj go albo przejrzyj jego książkę, ale uważaj na oczy – może Cię oślepić nagłe oświecenie i zrozumienie ergonomicznych i funkcjonalnych błędów, jakimi my – właściciele serwisów (nie tylko sprzedażowych) – często paraliżujemy własną skuteczność.

Polecam i do zobaczenia/usłyszenia/napisania we wtorek
– Maciej Dutko

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Dużo podróżuję. Noclegi zamawiam zwykle przez Agoda.com – cenię olbrzymi wybór i szybki proces rezerwowania.


Jeśli nie hotele, to Airbnb – to genialna alternatywa, zwłaszcza na wyjazdy z przyjaciółmi, kiedy chcemy zamieszkać w jednym miejscu. I w sensownych cenach!


Często wyjeżdżam za granicę. Dzięki karcie Revolut skończył się koszmar biegania po kantorach i wymieniania walut – wszędzie płacę jedną kartą bez absurdalnych różnic kursowych.


Wysyłamy nieco przesyłek kurierskich. A wszystkie przez wygodny serwis Furgonetka.pl:


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem akcjonariusz Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


Z taksówek korzystam rzadko, ale jeśli już – wybieram Ubera lub Bolta, bo uwielbiam ich wygodne i funkcjonalne aplikacje.


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

"Biblia e-biznesu 3.0" + 2 książki gratis!