Pamiętasz artykuł „Dlaczego polski e-sprzedawca to burak?” sprzed miesiąca? Tematem patologii w obsłudze e-klienta zainteresował się Onet.pl, który poprosił mnie o komentarz do problemu niskiej kultury niektórych e-sprzedawców. Warto poczytać.
W artykule z 4 listopada 2014 opisałem m.in. szokującą historię sprzedawcy kosiarki do trawy, który nie tylko zaszantażował mnie, abym usunął negatywną ocenę, jaką wystawiłem mu w serwisie Allegro, ale wręcz posunął się do obelg. Sprawą zainteresował się serwis Onet.pl, który pogłębił temat i poprosił o komentarz. Poniżej treść artykułu (kliknij aby powiększyć):
Źródło: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/klient-i-firma-a-pomiedzy-komentarz/efjbn (dostęp: 04.12.2014)
[…] Przeczytaj też mój komentarz dla Onet.pl […]
Akcyza jak każdy podatek pośredni ma wpływ na cenę wyrobów,
a więc faktycznym płatnikiem tego podatku jest ostateczny nabywca tego dobra.