Jak pokonać konkurencję bez rywalizowania ceną? Dlaczego klasyczny marketing mix dziś nie działa? Czy content nadal is king i… dlaczego nie? Na te pytania odpowiadamy w podkaście „Złapani w Sieć”.
To wyjątkowy odcinek „Złapanych w Sieć”, bo nagrany dosłownie na kilka godzin przed premierą „Biblii e-biznesu 3.0” we wrocławskim studio Domeny.tv. Michał Spławski i Marcin Pieleszek wypytali mnie oraz Łukasza Marczewskiego o kilka ciekawych tematów, w tym:
- dlaczego warto analizować konkurencję, co badać i jak to robić,
- czy słynny marketing mix nadal pomaga sprzedawać,
- jak źle dobrane słowo kluczowe może popsuć naszą efektywność biznesową,
- które narzędzia pomogą nam analizować konkurencję,
- co i jak warto poprawić w ofercie, aby sprzedawała nawet przy wyższej cenie.
Wasz podcast to jak zwykle kopalnia praktycznej wiedzy. Absolutnie zgadzam się, że trzeba rozsądnie łączyć stare z nowym. Klasyczne zasady marketingu i psychologii sprzedaży, są przecież ciągle aktualne – nie zastąpimy ich samą technologią.