Pierwsze wydanie tej książki wyprzedało się doszczętnie. A że żądania rynku = vox Dei, zrobiliśmy z Helionem wydanie numer 2. I oto jest w przedsprzedaży – kto chce poczytać dobre i sprawdzone podpowiedzi, jak zwiększać sprzedaż i poprawiać swój e-biznes, niech zaopatrzy się w tę pozycję.
Pierwsze wydanie ujrzało światło dzienne dokładnie 3 lata temu, w marcu 2010 roku. Książka momentalnie, bo w ciągu kilku pierwszych dni, wskoczyła na Listę Bestsellerów, na której utrzymywała się przez prawie pół roku, a przez kilka tygodni okupowała pierwsze miejsce:
„E-biznes. Poradnik praktyka” trafił też idealnie w potrzeby i serca Czytelników – będąc w sprzedaży, zajął 10. miejsce w rankingu wszystkich najlepiej ocenianych książek Wydawnictwa – jednocześnie była to pierwsza (a więc najlepiej oceniona) książka nt. e-biznesu na tej liście:
Teraz do sprzedaży trafiło drugie wydanie, z którego dowiesz się m.in.:
- jak tworzyć e-oferty, które chwycą klienta za serce… i portfel,
- w jaki sposób prowadzić efektywną (i niefrustrującą!) obsługę kupujących,
- za co najczęściej e-sprzedawcy dostają negatywy i jak ich unikać,
- czy i jak można zastosować metodę „tajemniczy klienty” dla poprawy własnej sprzedaży,
- co jest ważne przy rozpoczynaniu pracy na odległość (telepraca),
- jak budować przewagę konkurencyjną bez rywalizowania ceną,
- które metody e-marketingu są najbardziej skuteczne,
- jak chronić swoje oferty w sieci przed kopiowaniem (prawo autorskie),
- na co zwrócić uwagę szukając pomysłów na e-biznes i jakich błędów unikać.
Zapraszam do lektury!
(w przedsprzedaży – 15% taniej)
Dodaj komentarz