Pierwsze wydanie tej książki wyprzedało się doszczętnie. A że żądania rynku = vox Dei, zrobiliśmy z Helionem wydanie numer 2. I oto jest w przedsprzedaży – kto chce poczytać dobre i sprawdzone podpowiedzi, jak zwiększać sprzedaż i poprawiać swój e-biznes, niech zaopatrzy się w tę pozycję.

Maciej Dutko: "E-biznes. Poradnik praktyka" (wydanie 2)
„E-biznes. Poradnik praktyka”, http://helion.pl/view/45536/ebizp2.htm

 

Pierwsze wydanie ujrzało światło dzienne dokładnie 3 lata temu, w marcu 2010 roku. Książka momentalnie, bo w ciągu kilku pierwszych dni, wskoczyła na Listę Bestsellerów, na której utrzymywała się przez prawie pół roku, a przez kilka tygodni okupowała pierwsze miejsce:

E-biznes
Sprzedanych ponad 3 tys. egzemplarzy (czyli średnio 3 sztuki dzień w dzień przez 3 lata)

 

„E-biznes. Poradnik praktyka” trafił też idealnie w potrzeby i serca Czytelników – będąc w sprzedaży, zajął 10. miejsce w rankingu wszystkich najlepiej ocenianych książek Wydawnictwa – jednocześnie była to pierwsza (a więc najlepiej oceniona) książka nt. e-biznesu na tej liście:

e-biznes-poradnik-praktyka-najlepiej-oceniane
Według Czytelników – 10. miejsce na liście najlepiej ocenianych książek wydawnictwa wśród ponad 3000 innych tytułów Helionu

 

Teraz do sprzedaży trafiło drugie wydanie, z którego dowiesz się m.in.:

  • jak tworzyć e-oferty, które chwycą klienta za serce… i portfel,
  • w jaki sposób prowadzić efektywną (i niefrustrującą!) obsługę kupujących,
  • za co najczęściej e-sprzedawcy dostają negatywy i jak ich unikać,
  • czy i jak można zastosować metodę „tajemniczy klienty” dla poprawy własnej sprzedaży,
  • co jest ważne przy rozpoczynaniu pracy na odległość (telepraca),
  • jak budować przewagę konkurencyjną bez rywalizowania ceną,
  • które metody e-marketingu są najbardziej skuteczne,
  • jak chronić swoje oferty w sieci przed kopiowaniem (prawo autorskie),
  • na co zwrócić uwagę szukając pomysłów na e-biznes i jakich błędów unikać.

Zapraszam do lektury!
(w przedsprzedaży – 15% taniej)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Maciej Dutko

Maciej Dutko

Na co dzień prowadzę firmę edytorską Korekto.pl (korekta tekstów), w ramach projektu Audite.pl pomagam też e-sprzedawcom usunąć z ich ofert błędy psujące sprzedaż. Jeśli czas mi pozwala, dzielę się wiedzą podczas szkoleń i zajęć na najlepszych uczelniach biznesowych w Polsce (na zlecenie Allegro przeszkoliłem ponad 10 tys. sprzedawców i drugie tyle studentów).

Spłodziłem kilkanaście książek, w tym:
„Targuj się! Zen negocjacji”,
„Efekt tygrysa”,
„Nieruchomościowe seppuku”
„Biblia e-biznesu” (to ponoć największy tego typu projekt na świecie).

Prowadzę szkolenia z niestandardowej obsługi klienta („Zen obsługi klienta”), z negocjacji („Zen negocjacji”) oraz ze skutecznych metod zwiększania e-sprzedaży („E-biznes do Kwadratu”) - uczestnicy tego ostatniego chwalą się nawet kilkusetprocentowymi wzrostami;).

Więcej: www.dutko.pl i www.wikipedia.pl.

Moje książki i szkolenia

Popraw się i sprzedawaj skuteczniej!

Audyt ofert Allegro i stron WWW:


Usługi edytorskie:

Korzystam i polecam

Hosting i domeny od lat mam w Domeny.tv – kocham ich za indywidualne podejście i pomoc zawsze, kiedy jej potrzebuję (podaj kod „evolu-evolu” i zdobądź 10% zniżki)


Dużo podróżuję. Noclegi zamawiam zwykle przez Agoda.com – cenię olbrzymi wybór i szybki proces rezerwowania.


Jeśli nie hotele, to Airbnb – to genialna alternatywa, zwłaszcza na wyjazdy z przyjaciółmi, kiedy chcemy zamieszkać w jednym miejscu. I w sensownych cenach!


Często wyjeżdżam za granicę. Dzięki karcie Revolut skończył się koszmar biegania po kantorach i wymieniania walut – wszędzie płacę jedną kartą bez absurdalnych różnic kursowych.


Wysyłamy nieco przesyłek kurierskich. A wszystkie przez wygodny serwis Furgonetka.pl:


Jeśli dobre i praktyczne książki, to tylko w moim ukochanym Helionie!


Jako audiobookoholik a zarazem akcjonariusz Legimi korzystam z ogromu e- i audioksiążek w tym serwisie (sprawdź – 30 dni za darmo).


Z taksówek korzystam rzadko, ale jeśli już – wybieram Ubera lub Bolta, bo uwielbiam ich wygodne i funkcjonalne aplikacje.


Rekomenduję tylko to, co sam lubię i z czego korzystam. Jeśli i Ty skorzystasz z moich rekomendacji, otrzymam drobną prowizję od firm, które polecam. A więc wygrywamy wszyscy i promujemy dobre i innowacyjne biznesy. Dzięki!

Biblia e-biznesu 3.0