Życie i praca niezależna od lokalizacji? Skuteczny e-biznes, zamknięty w laptopie, który można wziąć pod pachę i wyjechać gdziekolwiek? Budowanie ofert, które spotęgują Twoją sprzedaż bez rywalizowania ceną? To wszystko już za kilka dni w Warszawie!
Trzy pierwsze edycje międzynarodowej Konferencji „Biznes Ponad Granicami” odbyły się w Azji (Bangkok i Singapur), gdzie zgromadziły ok. 400 uczestników i kilkudziesięciu prelegentów z Polski, Anglii, Chin, Singapuru, Tajlandii, Szwajcarii, Filipin, Malezji, Niemiec, Rumunii, Grecji czy Norwegii. Tym razem impreza odbędzie się w Warszawie.
Dzień I (30 czerwca):
- Piotr Motyl – jak w praktyce prowadzić biznes niezależny od miejsca i „fizycznej” firmy?
- Paweł Danielewski – o strategii sprzedażowej, która wypracowała 72 mln złotych
- Artur Janas – dlaczego warto i jak automatyzować zarządzanie soc-mediami?
- Łukasz Marczewski – o testowaniu pomysłu na biznes (wszak nie każdy wypali…)
- Krzysztof Kusz – własna marka produktów importowanych z Chin
- Artur Pawłowski – własna marka i skuteczna sprzedaż na Amazonie
- Mariusz Wesołowski – o zaletach zdalnej logistyki i magazynach zewnętrznych
- Tomasz Maciejewski – jak zostać cyfrowym nomadem i pracować – podróżując?
- Maciej Stępa – która forma działalności jest optymalna dla firmy zdalnej?
- Marcin Pieleszek – jak prowadzić bezpieczny e-bisnes?
Powyższy program może się nieco zmienić. Oczywiście oprócz prezentacji, na uczestników czeka też intensywny networking, nawiązywanie globalnych kontaktów, łapanie inspiracji oraz gotowych rozwiązań.
Dzień II (1 lipca):
„E-biznes do Kwadratu” to kilkadziesiąt sprawdzonych w praktyce, prostych do wdrożenia i niezwykle skutecznych sposobów poprawy oferty od środka tak, aby… zaczęła wreszcie sprzedawać i zarabiać. Bonusem dla uczestników będą elementy negocjowania i radzenia sobie z coraz bardziej roszczeniowymi klientami.
Dowiesz się:
- Dlaczego nie opłaca się być cenodajką i które pozacenowe elementy pozwalają budować przewagę konkurencyjną?
- Jak stworzyć tytuł oferty, który zwiększy klikalność w Twoją ofertę nawet o 500%?
- W jaki sposób otwierać ofertę, aby już po pierwszych sekundach klient pragnął Twojego towaru lub usługi?
- Jak opisać produkt, aby nie wpaść w banał, lecz wyróżnić się na tle nudnej konkurencji?
- Dlaczego poprawne zdjęcie produktowe to za mało, aby skutecznie sprzedawać obrazem, i jak robić zdjęcia „korzyściowe”?
- Które elementy oferty wzmacniają zaufanie do sprzedawcy tak, że klient jest gotów zapłacić nawet 50% więcej niż u konkurencji?
- Jakie dodatkowe techniki sprzedażowe pozwalają w prosty, a zarazem etyczny sposób zwiększyć wartość koszyka zakupowego?
- Jak radzić sobie z trudnymi klientami, obracając ich obiekcje (a nawet hejt)… w miłość do Twojej marki?
- Dlaczego nie warto dawać rabatów i jak odmawiać roszczeniowym klientom… aby i tak kupili?
Szczegóły:
- Kiedy? 30 czerwca – 1 lipca 2018
- Gdzie? Warszawa, Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa
- Prelegenci, program, bilety: www.biznesponadgranicami.pl
- Zobacz, jak było na ostatniej edycji: Bangkok, luty 2018
- Strona wydarzenie na Facebooku: facebook.com/events/209034506368361
Mnóstwo wiedzy do zdobycia 🙂