Moja najnowsza książka, „Efekt tygrysa”, jest inna niż pozostałe. Tym razem nie piszę o e-biznesie (a przynajmniej nie tylko). Tym razem opowiadam o kilkudziesięciu sprawdzonych na własnej skórze sposobach budowania swojej osobistej marki. Sposobach, które zainteresują każdego, kto poważnie i świadomie myśli o ścieżce swojej kariery.
„Ale dlaczego taki tytuł?” – zapytał ostatnio jeden ze znajomych.
Dlatego, że pokazuję, jak przestać być szaroburym kotem i stać się rozpoznawalnym i wyrazistym tygrysem, który zyskuje przewagę konkurencyjną w swojej branży dzięki odpowiednio zbudowanej i mocnej marce osobistej.
O czym dokładnie jest „Efekt tygrysa”? Na jakie odpowiada pytania? Kto powinien po nią sięgnąć? – zajrzyj na stronę www.efekttygrsya.pl – znajdziesz tu wszystkie najważniejsze informacje.
Książka jest już w druku. Będzie dostępna w drugiej połowie lipca, ale już teraz „Efekt tygrysa” możesz zamówić w przedsprzedaży na stronie PolakPotrafi.pl – zamówienie złożysz w formie „wsparcia projektu”, stając się de facto fundatorem i mecenasem całej książki:)
Zapraszam serdecznie!
Dodaj komentarz